ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI
FELTÉTELEK

  • REGISZTRÁCIÓ

    A regisztráció, a lap felső részén található regisztráció menüpontban a megrendelő adatainak kitöltésével történik, elektronikus úton. Fontos, hogy olyan e-mail címet adjanak meg, amelyen egyből tudnak fogadni levelet, mivel a sikeres regisztráció esetén az aktiváláshoz egy kódot küld a rendszer automatikusan e-mailben, amelyre ráklikkelve élesedik a regisztráció. A regisztráció aktiválása után tudnak belépni a megadott felhasználó névvel és jelszóval és ezután tudnak vásárolni.

  • ADATVÉDELEM

    A weboldalt üzemeltető Brabex Kft. kijelenti, hogy a vásárló adatait nem adja át harmadik félnek vagy szervezetnek. A személyes információk csak megrendeléshez, szerződéshez kötöttek, így azokat csak kapcsolattartáshoz, tájékoztatáshoz használjuk.

  • HÍRLEVÉL SZOLGÁLTATÁS

    A regisztráció során Ön eldöntheti, hogy igényt tart-e a hírlevél szolgáltatásunkra, melyben naprakész információkhoz juthat webáruházunkkal kapcsolatban. Regisztráció nélkül is feliratkozhat hírleveleinkre, erre a linkre kattintva.

  • MEGRENDELÉS

    A kiválasztott termékek mellett található "Kosárba tesz" gombra kattintva, a megjelölt darabszámot a webáruház automatikusan bejegyzi a megrendelőlapra. A rendelőlapot Ön a felső menüsor jobb oldalán található "Kosár tartalma" gombra kattintva megtekintheti, módosíthatja. Amennyiben minden megfelelő számban szerepel a megrendelőlapon, a kosár végén ki tudja választani az Önnek megfelelő fizetési és szállítási módot, valamint el kell fogadni a szerződéses feltételeket, majd a "Tovább" gomb megnyomásával még egyszer le tudja ellenőrizni a bevitt adatok helyességét. Ha mindez megvan, nyomja meg a "Megrendelés" gombot és azonnal fogadjuk a rendelést! Az esetleges hiányosságokat, kollégánk minden esetben visszajelzi, ezért fontos a telefonszám feltüntetése! Beérkezett megrendeléséről automatikusan egy válasz e-mailt kap, amelyben visszaigazoljuk megrendelését, a megrendelt termékek számát valamint a teljes vételárat. A szállítás várható időpontjáról külön e-mailben tájékoztatjuk.

    Megrendelésének aktuális státuszát későbbiekben bármikor megtekintheti belépés után a jobb oldali menüsorban lévő "Korábbi rendelések" menüpont alatt.
    Csak az Brabex Kft. által írásban visszaigazolt megrendelés számít valós megrendelésnek.

  • FIZETÉSI MÓDOK

    Készpénz: Személyesen cégünk telephelyén.

    Utánvétel: Amennyiben házhoz szállítással rendel, lehetősége van a csomag átvételekor fizetni a futárnak készpénzben.

    Előre utalással: A megrendelt árut a megrendelés-visszaigazoláson szereplő szállítási költséggel növelten banki átutalással átutalhatja a következő
    bankszámla számra: Oberbank AG. 18400010-03588161-40100016,  Brabex Kft részére. A megrendelés számot kérjük az utaláson feltüntetni!
    A vételár a házhozszállítás költségét nem tartalmazza!

  • ÁTVÉTELI ÉS SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK

    Személyesen: Személyesen cégünk telephelyén. Előre egyeztetett időpontban!

    Futárszolgálattal: Társaságunk küldeményeit a Csomagpiac Kft. (Sameday) juttatja el Önhöz. Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, a rendelés kézhezvételét követően 2-3 munkanapon belül történik a kézbesítés. Az árufelvételt követő második munkanapon, munkaidőben kézbesítik megbízóink küldeményeit. Az esetleges sikertelen kézbesítés estén ingyenes a másodszori kézbesítési kísérlet.
    Az áru kiszállításával kapcsolatosan a Csomagpiac Kft. diszpécserszolgálatánál érdeklődhet a +36 70 940-9442 telefonszámon.
    Szállítási költség: 1.900Ft.
    A vételár a házhozszállítás költségét nem tartalmazza!

  • REKLAMÁCIÓ

    Reklamációját kérjük e-mailben jelezze a info@worldofnature.hu e-mail címen. Igyekszünk mihamarabb válaszolni.
    Ügyfélszolgálat: +36 70 300-5705.